czwartek, 22 listopada 2012

Urodzinowe dylematy

  Już jutro nastąpi pamiętny dzień! Będę mogła legalnie iść z przyjaciółką na piwo i nikt nie posądzi mnie o demoralizowanie nieletniej ;) Zastanawialiśmy się z chłopakiem jaki by zrobić jej prezent. Wszelkiego rodzaju wibratory, Kamasutry "drzewka urodzaju" i te inne uważam za oklepane.
Ponadto moim zdaniem, taki prezent robimy gdy nie mamy zupełnie żadnego pomysłu. A ja chciałam dać jej coś takiego, co byłoby zarazem symbolicznego, z myślą o niej i jej zainteresowaniach oraz miałaby to do końca życia(mam na dzieję, że tak będzie!) Oczywiście nie omieszkam pochwalić się prezentem jaki przygotowaliśmy dla niej z moich chłopakiem ale to dopiero w niedzielę. Nie chcę jej psuć niespodzianki! Tak samo zastanawiałam się nad kreacją imprezową;D Postawię jednak na nonszalancką elegancję! Pochwalę się moim pomysłem dopiero w sobotę, przed wyjściem na imprezę. A teraz wrzucam zdjęcie, taki przedsmak przed sobotą;) Miłego wieczoru!