wtorek, 20 listopada 2012

Zwykły-niezwykły dzień

Moja dzisiejsza stylizacja
  W studenckim życiu doceniam między innymi to,że są w ciągu tygodnia dni wolne od zajęć. A jako,że my mamy ruchomy plan to nigdy nie wiadomo kiedy spotka nas ta przyjemność. Jak się łatwo domyśleć, właśnie dzisiaj ten dzień miał miejsce.
Po długim okresie niewidzenia się chłopakiem mogliśmy się wreszcie spotkać. W dodatku musieliśmy kupić prezent dla mojej przyjaciółki-wkrótce kończy 18 lat! Ten dzień jest też dla mnie,a właściwie nas, o tyle wyjątkowy, bo dokładnie rok temu Łukasz przyznał mi, że jest we mnie zakochany od 3 lat ♥ Tak więc chyba jednak nie ma czegoś takiego jak przyjaźń damsko-męska... Na szczęście w naszym przypadku scenariusz życia nie będzie podobny sławetnego filmu " Kiedy Harry poznał Sally" ;)

A to zdjęcie zostało zrobione przed wejściem do mojej ulubionej klubokawiarni, której wystrój
przywodzi  wspomnienie lat PRL ;) I jeżeli wierzyć plotkom, wcześniej, na jej miejscu,
była stołówka partyjna.