poniedziałek, 7 stycznia 2013

BLEEEEEEE

BLEEEEE!
                                 
 Kurde! Życzcie mi powodzenia! Mam zamiar dzisiaj nie usnąć, o nie! Po jutrze parę kolosów więc mam zamiar to wszystko ogarnąć wreszcie jak trzeba, do końca. Że tak powiem, rzygam już tym. Ciężko opisać inaczej moje odczucia więc pozwolę sobie to zobrazować jw. A mogłam pierdzielić studia i wybrać łopatologię :< Ach jakież życie było by piękne i
przyjemne, kopać sobie rów po rowie, dołek po dołku, cegły podawać... Psiakrew, cudne życie! A tak mam co chciałam. Swoją drogą to niesamowicie zabawne, że mamy tak dużo bezsensownych rzeczy do nauki na studiach, które potem się kompletnie do niczego nie przydadzą. Słów brakuje, żeby to opisać. Zatem cisnę dalej i liczę na to, że ktoś bd trzymał za mnie kciuki w tym cholernym okresie. Aż się chce krzyknąć to i owo ale z racji na niecenzuralność tych ewentualnych słów, powiem tak - pierdzielę wszystko, mózg rozwalony. Może w oryginale brzmiało to inaczej ale wyrażać się jakoś muszę. Zatem zabieram się dalej do tego całego bagna ;(

Tego jest 123489 razy więcej, FUUUUUUUUUUU!

1 komentarz:

  1. Kosmetologia... znam ten ból :)
    Życzę powodzenia! Przy sesji, zawsze jest taki nastrój ;) nikt nie mówił, że będzie łatwo.
    Dzięki za odwiedziny na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń