niedziela, 6 stycznia 2013

Fobie, ach te fobie!...

  Kurde, a ja myślałam, że ta moja nieszczęsna arachnofobia jest godna pożałowania. I, że najwyższa pora zacząć z nią walczyć. Jednak po obejrzeniu tego filmiku i zapoznaniu się z innymi dziwactwami stwierdzam, że nie mam się czym przejmować;D

                            http://vod.pl/10-najdziwniejszych-fobii,104033,w.html#play

 A oto lista innych, równie interesujących :

-Arachibutyrophobia lęk przed masłem orzechowym przyklejającym się do podniebienia
-Trichophobia lęk przed włosami
-Phagophobia lęk przed połykaniem
-Viomitophobia lęk przed wymiocinami
- Bolsefobia- strach przed bolszewikami. 
-Decidofobia- strach przed podejmowaniem decyzji. 
-Eurotofobia- strach przed kobiecą pochwą. 
-Hippopotomonstroseskuipedaliofobia-strach przed długimi słowami. 
Słyszałam także o panicznym lęku przed nieprzegotowanym mlekiem ;)

  Tym  oto fascynującym akcentem żegnam wszystkich i idę spać. Dobranoc! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz