czwartek, 24 stycznia 2013

Koniec początku czy początek końca - oto jest pytanie!

                   
  Ufff... Wkrótce będzie można wreeeszcie rzetelnie odpocząć. W zasadzie nie jestem pewna, co to słowo znaczy. Odpocząć? Hmm... Kojarzy mnie się to z czymś miłym i przyjemnym, może nawet relaksującym. Ale zawsze przecież mogę nie mieć racji! Powoli zamykam raczej uciążliwe sprawy, koniec początku ma się ku upadkowi. Gdyby tylko niebiosa miały nade mną litość i sypnęły szczyptę miłosierdzia oraz wyrozumiałości paniom z dziekanatu, które, rzecz jasna - pozdrawiam z całego serca! Postaram się Wam załatwić dożywotni zapas kawy i ciasteczek, jak już tylko stanę się obrzydliwie bogata. Na chwilę obecną proszę mi dać trochę czasu, myślę, że parę lat minie, zanim to nastąpi ;)
  Są takie rzeczy w życiu każdego człowieka, jakże oczywiste a zarazem trudne do ogarnięcia. A przede wszystkim pogodzenia się z nimi. To zabawne, ale często zapominamy o memento mori, może powinniśmy to zmienić? Mieć się na baczności? Nie tylko mam na
względzie wiarę ale przede wszystkim to, że ważnym jest pozostawienie po sobie coś wartościowego( nie mylić z bogactwami materialnymi! :> ) a co więcej, coś, dzięki czemu nie odejdziemy w zapomnienie. Temat śmierci jest mi poniekąd dość bliski, ze względu na parę wydarzeń mających miejsce w moim otoczeniu. Zdarza mi się trochę czuć, jakbym nie zasługiwała na ten dar, jakim jest życie, nie mniej jednak skłania mnie ku pewnym refleksjom. Jakoś bardziej analizuję ostatnio wszystko to, co zrobiłam lub planuję uczynić. Oczywiście nie ma rzeczy, której bym żałowała. No, może parę takich by się znalazło... Ale to chyba jak u każdego! Tak czy inaczej rozpatruję ewentualne konsekwencje, które miałyby miejsce zgodnie z zasadą "co by było, gdyby". Ku mojemu zaskoczeniu muszę przyznać, że w większości przypadków, te z pozoru niefortunne zdarzenia były niezbędne do obecnego stanu. Doprowadziło to do wyciągnięcia pewnych wniosków, czy też są nieuchronną koleją rzeczy. Na co, rzecz jasna, nie narzekam! ;) Tak więc mam nadzieję, że poprzestanę już na tym temacie i postaram się zaprzyjaźnić na nowo z WSzP odpoczynkiem!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz