środa, 2 stycznia 2013

Sylwester!

                                            Jak ja dawno nie słuchałam tej piosenki,przeszło
                                                                       4 lata!!! ♥♥♥♥


Święta święta i po świętach, sylwester sylwester i po sylwestrze! Podobno to czas, w którym się najlepiej odpoczywa a tu guzik prawda! Człowiek jest jeszcze bardziej zmęczony niż przed tymi wszystkimi uroczystościami i wgl. Jak tego złośliwością nie
można nazwać, to ja już nie wiem:) Do końca tego tygodnia mam wolne zatem najwyższa pora ogarnąć uczelnię na przyszły tydzień... Ale na razie odpoczywam! Zdjęcia powinnam niedługo wrzucić ale wcześniej muszę się upewnić, czy aby na pewno nadają się do tego, żeby je upublicznić;D
  Ciekawa jestem czy tylko ja zrobiłam sobie notatki zawierające postanowień na ten 2013 rok? I oczywiście, czy wreszcie uda mi się ich dotrzymać! W końcu sama sobie obiecuję to co roku, więc najwyższa pora dotrzymać danego samej sobie słowa. Jedno z nich to to, że mimo wszystko skończę studia w trybie stacjonarnym. Zawsze to będzie łatwiej a przecież nikt nie zmusza mnie do pisania pracy magisterskiej z tegoż kierunku a jako, że rok minie jak z bicza strzelił, nie będzie bardzo trudno to wytrzymać. Chociaż przyznaje, że moje narzekanie tak do końca nie jest szczere, bo wcale a wcale tak źle mi tutaj nie jest- po prostu moje marzenia są związane z czymś trochę innym. Ale realizować się tak, jakby na prawdę się tego chciało graniczy z cudem. A przynajmniej na chwilę obecną. A łapać kilka srok za jeden ogon to też nie jest najlepsza koncepcja, o ileż lepiej i łatwiej jest dokończyć sumiennie jedną rzecz a dopiero później zabrać się za coś innego!
                              
                                              



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz