czwartek, 3 stycznia 2013

Wtf?

Miło mieć znowu świeżą i wypoczętą buzię:)
                                                 
  Przeglądając facebook'a zauważyłam, że modnym stało się chwalenie zakrapianych imprez. Gdzie nie spojrzę, począwszy od hot14 skończywszy po najstarszych użytkownikach, większość MUSI mieć
zdjątko z kieliszeczkiem-przepojeczką-piwusiem-szapmanusiem nananana i tak dalej do usranej śmierci. No bo przecież bez tego nikt się nie dowie, że pili alkohol! Co by to było! Przecież lans na alkohol to najlepszy dowód, że zabawa była udana. Jakby to innych obchodziło. Bo spójrzmy sobie prawdzie w oczy- czy naszą koleżankę ze szkolnej ławki, kumpla w ze studiów, stryjenkę będzie to obchodziło? No raczej nie sądzę. Ale babcię Krysię albo tatusia jak najbardziej a przecież starsze pokolenie też często gęsto korzysta z różnych portalów społecznościowych. A wystarczy tylko spojrzeć na ich drzewo genealogiczne na fb.
  Widziałam kiedyś zdjęcie dziewczyny (nazwijmy ją X), która wrzuciła z wakacyjnej imprezy takiż właśnie "dokument" . Na tymże zdjęciu wydmuchiwała dym zgromadzony wcześniej w płucach. Zdjęcie jak zdjęcie. Gody uwagi był komentarz jej... cioci! " Czyżby X to nowy lansik? Muszę porozmawiać z twoimi rodzicami" - skomentowała fotografię. Warto zauważyć, że X miała wówczas jakieś 16 lat, tak więc szanowna ciocia miała prawo być oburzona. Rodzice również- parę dni później zdjęcie odpłynęło w eter. 
  Myślę, że warto zadać sobie pytanie- co chcemy osiągnąć takim zachowaniem? Czy na prawdę świadczy to o naszej domniemanej dojrzałości? Czy wręcz przeciwnie- nie narażamy się na śmieszność? To nie jest tak, że ja nie potrafię się bawić, że mam mentalność nudnej dewotki która utożsamia palaczy ze złymi ludźmi a napoje wyskokowe z dziełem szatana. Ale po prostu śmieszy mnie takie zachowanie, gdy ktoś usiłuje udowadniać coś innym na siłę. Ponadto w bardzo żałosnym stylu. Ale myślę, że za jakiś czas takie osoby przyznają mi rację a co więcej- będzie im wstyd za chęć imponowania czymś żenującym i mało wartościowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz