sobota, 2 lutego 2013

Kolejna focia ze sławną personą;D


  Widzicie? Tam!! Za tym facetem z gołą klatą! Po prawej stronie, prawie pod sceną! Ja tam jestem! Roguc zrobił sobie ZE MNĄ zdjęcie!;D Widzicie, jaki zaszczyt mnie kopnął? Widzicie?! A mówili, że fotoshop, fotomontaż i te inne ale to niezbity dowód, który może poświadczyć mej prawdomówności! ;D
  Ale u mnie nudno. Żadnych fajnych koncertów w pobliżu. A poszło by się, poszło. Od dawna obiecuję sobie pójść na koncert Nosowskiej ale jak na razie nie było takiej możliwości. Za to w Warszawie jest SoAD! W sierpniu! Ta wiadomość niczym miód dla mojego serca! Nie wybaczę sobie, gdy tam mnie nie będzie.
  Niesamowitym jest to, jaki wpływ ma muzyka na człowieka. Może uspokajać, poprawiać samopoczucie... Bez muzyki życie nie było by tak wspaniałe! Ileż to razy człowiek słucha piosenek, które odpowiadają ich aktualnemu stanowi ducha? Można by to nazwać swoistą formą terapii. Dlatego w imię terapii wybieram się ( WRESZCIE ) na "(...) Zapraszamy wszystkich do Krockodyla. Już 2 lutego sobotni wieczór spędzimy z twórczością DEPECHE MODE. Zapewniamy wspaniały klimat i dobrą zabawę" . Wreszcie, bo ostatnio skłamałabym mówiąc, że mogę się pochwalić miejscami, w których byłam na imprezie. A to przykre! Bo podobno student to osoba która się nie uczy (tylko udaje), nie pracuje a ciągle imprezuje i a poziom alkoholu we krwi wynosi więcej, niż pozwala na to przyzwoitość. A ja co? A ja nic. Więc najwyższa pora coś z tym zrobić;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz