czwartek, 23 maja 2013

KRYSTYNA PAWŁOWICZ NA PREZYDENTA POLSKI!!


419676_129741647192973_988213813_n
kwejk.pl
  Obudziłam się dzisiaj w środku nocy zlana potem. Kilkakrotnie uszczypawszy się w ramię, uświadomiłam sobie, że to był tylko sen. Dzięki Bogu! Wiecie, co mnie tak przeraziło? Krystyna Pawłowicz prezydentem Polski.


 W moim śnie ( tfu. Koszmarze, psiakrew! ) ta kobieta wszczęła wojnę z Rosją ( patrz – katastrofa smoleńska ), rozkazała publicznej egzekucji homoseksualistów a tych, którzy obiecali poprawę zamknęła w szpitalach psychiatrycznych. Na posłankę Annę Grodzką wydała ekskomunikę zaś kobiety biorące udział w Marszu Szmat przywiązała nago do pręgierza.
   Wydawać by się mogło, że to, co zagościło nocą w moim śnie jest kompletną abstrakcją,
po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że ta kobieta jest na tyle nieobliczalna, że nie wiadomo, czego można się po niej spodziewać. No dobrze, może wyłączając publiczną egzekucję… Co do reszty, nie mam pewności. Dlaczego nieobliczalna? Przytoczę dla przypomnienia parę jej wypowiedzi :

Tragiczna śmierć Madzi jest efektem stylu życia, który propagują feministki, buntu przeciwko tradycyjnej hierarchii wartości, w której najważniejsza jest rodzina, brak egoizmu. One zamiast tego proponują filozofię totalnego luzactwa, lekceważenie innych. Najważniejsze są gry i zabawy, z jakimi mamy do czynienia u Wojewódzkiego. Wypychanie na siłę kobiet z ich naturalnych ról społecznych i biologicznych prowadzi do nieszczęścia. To jest prawdziwy antyfeminizm.
źródło wyborcza.pl

  Czy tylko ja mam wrażenie, że problem nie tkwi w sposobie wypowiedzi posłanki a jej poglądach? To nie problemy przez nią poruszane są szkodliwe dla społeczeństwa a ona sama. Jak to możliwe, że ktoś taki nas reprezentuje? Dziwicie się, że cały świat się z nas śmieje? Bo ja nie.Zastanawiam się jednak, kto ją dopuścił do władzy. Jedyne, czego nie brakuje jej do objęcia urzędu jest wykształcenie. Być może brakuje go niektórym naszym posłom. Ale wiecie co? Myślę, że powinniśmy nałożyć nacisk na wykonywanie badań psychologicznych kandydatów chcących sprawować jakiś urząd. Może wtedy poprawiłaby się sytuacja polityczna w Polsce… Wiedzielibyśmy kto zasługuje na reprezentowanie nas oraz znalibyśmy ich prawdzie intencje.

TEKST MUSIAŁ ZOSTAĆ OCENZUROWANY - ZACYTOWANE WYPOWIEDZI POŻYCZONE OD TVN ZOSTAŁY USUNIĘTE! :>
 
                      <:PO nie sponsoruje ANI Twoich Wieści ani tym bardziej mojego bloga :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz