wtorek, 28 maja 2013

SŁÓW KILKA O TYM, CO W TRAWIE PISZCZY

         
tojedobre.pl

Moi drodzy. Niestety ale nie mamy możliwości luźnej wypowiedzi w kwestii nurtujących nas spraw. Media kłamią, Królowa Matka nie lubi księżnej Dajany a Ziemia nie jest płaska. Z takimi to właśnie faktami miałam dzisiaj styczność. To znaczy nie, mogę mówić i myśleć to, co chcę, nikt mi tego nie zabroni, ale coś jednak jest w tym, że pewna stacja telewizyjna ( nie będę mówiła, jaka bo jeszcze do sądu mnie pozwą!... ) manipuluje wypowiedziami pewnej posłanki ( jw! ) przez co to, co oglądaliście dotychczas w wiadomościach jest nieprawdą. Co prawda ja i tak swoje wiem, tej pani i tak nie lubię ( jest nieokrzesana i niekulturalna. Co więcej, przeczy sama sobie! ) a jedynym plusem, jaki niestety muszę jej przyznać to to, że otwarcie dzieli się z nami swoim zdaniem. Pomijam sposób, w jaki to robi, stwierdzam sam fakt. Nie, nie jestem otwartą przeciwniczką PiS ( o ile dobrze pamiętam, wypowiedziałam się odnośnie JEDNEJ osoby a nie całej partii, ponadto skrytykowałam wszystkich posłów, jakby nie patrzeć ) ani PO ani także żadnej innej partii politycznej. Szanuję i poważam konkretne osoby rządzące naszym krajem a jakie, to guzik powinno was to obchodzić. No, to tyle w tym temacie. Miejcie jednak pewność, że jeszcze was kiedyś zaskoczę, co z pewnością zdejmie sen z waszych powiek:>

1 komentarz: