środa, 31 lipca 2013

PRZEMYŚLEŃ CIĄG DALSZY.

     
    
Wrrróciłam! Tam, gdzie pomieszkiwałam internetu nie było. Komputera w sumie też, podobnie jak i telewizora. Nie, nie trzymali mnie tam siłą i tak, był to kraj wysoce cywilizowany. Radio za to miałam... Co ciekawe, brak wymienionych wyżej dóbr ówczesnych czasów, wcale mi nie doskwierał - wręcz przeciwnie. Mogłam zgłębić własne ja i takie tam. Doszłam do wniosku, że mam paskudny charakter, tak więc na tym przemyślenia skończyłam.
   Napracować się niestety nie napracowałam tyle ile chciałam, ale wiecie - pod tym względem ciągle mi mało więc nawet w kopalni mrówczych konserwowych jaj byłoby mi mało (jasne, że to surrealistyczna metafora, bo niby co by to miało być? Chyba, że istnieje coś takiego w równoległym wszechświecie no to może... ). Co robiłam to nie powiem bo i tak mi nie uwierzycie. Kirnes odwiedziłam nawet...   
  Po powrocie z Niemiec do Polski stwierdzam, że jesteśmy  nudnym, zakompleksionym i zapatrzonym na zachód krajem. Namnożyło się w internetach jakichś nowych, dziwnych dziewuszyn, które zasłynęły dzięki kolczykowi w stopie i litrze lakieru na grzywce. Mnożą się i mnożą na
vlogach i ask.com. Na cholerę one światu to nie wiem. Z przykrością stwierdzam, że chyba na nowo będę żyła bez mediów. 
  Nie doceniamy piękna naszego kraju, ciągle nam wszystkiego mało, patrzymy bykiem na drugą osobę, "hejtujemy" się nawzajem chcąc być kól i trendi, narzekamy, że mieszkamy w kraju bez przyszłości (sącząc tym samym piwsko na ławce ), gubimy swój styl i prawdziwą, niepowtarzalną osobowość chcąc być fejm i faszyn. Jesteśmy nieżyczliwi i zawistni. Przykre to, łza się w oku kręci. Jak mi się nie podoba mam se wracać? I dobrze, i se wrócę. Ale najpierw wyprowadzę was zupełnie z równowagi. Bo czemu by nie. Co nie zmienia faktu, że piękna, historii i kultury Polski zawsze będzie mi brakowało. Bo w tym tkwi nasza siła!

1 komentarz:

  1. Kulturę tworzą ludzie. Niestety nasza kultura jest na poziomie plastykowych sex-bomb marketów, "makdonaldów" i tasiemcowych seriali. Zachłysnęliśmy się jakiś czas temu wolnością po 40 latach komuny i przejęliśmy z zachodu te najgorsze wzorce. Dlatego też potrzebni mam są ludzie, którzy nami wstrząsną i pokażą, że nie tędy droga, że Kultura przez duże "K" to dorobek i dziedzictwo wielu pokoleń polaków a nie wszechogarniająca nas amerykanizacja stylu życia, a co gorsza i poglądów społecznych.

    OdpowiedzUsuń